سئویرم آخی

تعطیل شد

سئویرم آخی

تعطیل شد

تقصیر دلم نیست، که چشمان تو زیباست


با یاد نگاه تو دلم ولوله بر پاست

تقصیر دلم نیست، که چشمان تو زیباست


احساس بغل در بغلت دنج قشنگی است

باید که نهم سر؛ چو سر و سینه مهیاست


وقتی که لبت با لب من سفره نشین است

از پچ پچ لب در لب ما عشق چه گویاست


وه، آتش داغی است که تب بر بدنم داد

بازو و کمر، حلقه بزن بین که چه غوغاست


 بر خیز و بیا تنگ در آغوش من ای ماه

بسپار به دریا دل و بین عشق همینجاست

نظرات 2 + ارسال نظر
چنگی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

سالاملار سایین قارداشیم ائلچین معللیم
گؤره سن گون هاردان چیخیب، چوخداندیدی سیزدن انترنت دونیاسیندا بیر ایز گؤمه ییردیک. دوغروسو بیر آز شعیرلرینیز اوچون داریخمیشام. هر حالدا گلیشینیز منی اورکدن سئویندیردی. یئنی شعیرلرینیز داها آرتیق سئویندیره جک. ساغ اولون.

ساغ اول چنگی بی، اوره ییم او گونلره داریخیر

آریانا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

عزیزجان یا بک گراندتو عوض کن یا فور گراندو! که لااقل بشه بخونی که بعدش بشه نظر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد